Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
Ο καρχαρίας κινείται χωρίς τη βοήθεια των πλήκτρων και όποτε πιάνει στα δόντια του το ψαράκι που κι αυτό κινείται τυχαία στην οθόνη το score αυξάνεται κατά ένα. Φυσικά το ψαράκι κάθε φορά βρίσκει τρόπο να ξεφύγει απ'τα φαρμακερά σαγόνια του καρχαρία....
Μάθετε περισσότερα για αυτό το έργο
Ο κώδικας για τον καρχαρία:
Ο κώδικας για το ψαράκι:
και ο κώδικας για το score:
Για να δημιουργήσουμε το Score πηγαίνουμε στην κατρέλα "μεταβλητές" και δημιουργούμε μια μεταβλητή με την ονομασία "score".
Φυσικά μπορείτε να αλλάξετε τους αριθμούς που υπάρχουν στις εντολές και με αυτο τον τρόπο να αλλάξετε και την κίνηση του καρχαρία και του ψαριού. Επίσης μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση του καρχαρία και του ψαριού με το πληκτρολόγιο αν θέλετε να παίξετε αυτό το παιχνίδι με δύο παίκτες. Πως; Το έχουμε μάθει σε προηγούμενη δραστηριότητα.